Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Une maman à Istanbul  by Özge

İstanbul'da bir annenin kahkahları ve gözyaşları

Çantanda ne var? Pelince

Pelin'in blogu benim için güzel resim ve seyahat postları...birde Instagram'dan güzel çocukları, kendini böyle tanıtmazsa bile bu benim bakış açım

 

Pelin'i daha yakından tanıyalım 

 

 

Blogun adı

 

www.pelince.com By Pelin Süme Sak

 

 

Blogum nedir ve ne değildir iki kelimeyle tanıtın

 

Evimde yaptığım yemekleri paylaştığım , zaman zaman da tatillerimizden bahsettiğim yemek ve yaşam blogu denilebilir.

 

Neden yazmaya başladın?

 

7 yıl önce blog yazmaya başladım . Annemden öğrendiğim yöresel tarifleri ,arkadaşlarımdan gördüklerimi bir yerde toplamak için yazmaya başladım.

Bir tarif defteri diye düşünmüştüm ama daha sonra gittiğim yerleri yediklerimi anlattığım hayatımı paylaştığım bir blog ortaya çıktı.

 

Galiba buna hayat deniliyor nerden başladını bilirsin ama nerde biteceğini asla :) 

 

 

Blogun sana ne getirdi

 

Blog sayesinde bir çok kişi tanıdım, çok sevdiğim arkadaşlarım oldu.Sosyal hayatın içine daha fazla girmeme bir çok etkinlik ve workshoplara katılmama sebep oldu.

Herkes bunu söylüyor ben dahil ne güzel 

 

Senin hakkında bilmediğimiz küçük bir sır paylaşır mısın 

 

Anlatacak gerçekten bir sır bulamadım. Ama şunu söylebilirim çok sıcakkanlı ve çok samimi olmama rağmen kapalı içe dönük bir tarafım vardır.

Bu cevabı kabul etmiyorum :D:D 

 

Sosyla medya hesapları 

 

twitter : pelince_

İnstagram: pelince

google+: pelin süme sak

Pelin'in çantası

Pelin'in çantası

Lego anahtarlık Almanya legoland gezisinden kendime aldığım kucuk bir hediye :)

Ipod hep yanımda olur ama buyuk oğlumun eklediği şarkılar cogunlukta olduğu icin onun sarki secimlerini bende mecburen dinlemek zorunda kalıyorum . Bu aralar çoğunlukla almanca rap dinliyorum Ergen annesi olmak kolay degil :)

Tokio Hotel olmadı sürece tamam ;)

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article