Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Une maman à Istanbul  by Özge

İstanbul'da bir annenin kahkahları ve gözyaşları

Çantanda ne var? Sena Baran

Bugün sevgili Sena Baran – Dorukikus u yazarı ayrı herkes bilyordur Fikirdenk’in ortak kurucusu. Ben Sena’yı çok severim çok fazla tanımasam da insana bir sıcaklık hissettiriyor , gözleri (çok güzel gözleri var ) hep gülüyor ve çok dinamik bir enerji veriyor insana. Tüp bebek macerasını yaşamadım ama yaşayanlara mutlaka Sena’yı okuyun derim. İnsan çok şey öğreniyor ne kadar şanlı olduğumu da

Çantam zaten makyaj çantası dedi makyaj çantasını açtı hadi bakalım neler yazmış...

Sena'nın makyaj çantası

Sena'nın makyaj çantası

Çantanda ne var diye sormuştu @mamanistanbul yazı dizisi olarak. Benim günlük çantam pazar yeri gibidir, ne ararsan var ama cüzdan, telefon, anahtarlık dışımda geri kalanı yaramaz.

aslında o işe yaramazlar eğlenceli oluyor

Seyahate giderken aklıma geldi, yanıma mutlaka aldığım bakım çantasını yazayım dedim. İşte bunlar, olmazsa olmazlarım... #kiehls lar cilt bakımı için seyahat tipi boylarıyla, #bioderma h2o pratik ıslak temizleme mendilleri acil kurtarıcı, #darphin 50 koruma faktörlü nemlendirici hem sıcak hem soğuk havada beni kurtarır. Özellikle Ayvalık'ta sert esrn rüzgar yüzümüzü yakmaya başlayınca üçümüz de buna sarıldık, mutlaka alın diyebilecegim başka bir kurtarıcı ise yine Darphin Ideal Resource göz altı aydınlatıcı. Aplikatörüyle uygulaması çok kolay. Olmazsa olmaz #terracota pudra Guerlain'den yıllardır ısrarla alırım. #mac Peaches allık yaz kış renk verir. Yeni keşfim #victoriassecret Stay While dudak parlatıcısı da Akasya Avm ganimetlerinden. #ysl faux cils maskarayı da ekledik mi tamam. Bunlarsız asla yola çıkmam. Hepsini de rahatlıkla tavsiye edebilirim.

Kokoş Sena diyebilir miyim : ) bu hiç Darphin ürün denemedim deneyim mi diyorsun ysl faux cils de benim yılardır kullandım favori maskaram

Blogun adı: www.dorikus.com

Blogum nedir ve ne değildir iki kelimeyle tanıtın:

Kadın bloğudur, içerik açısından kopyala yapıştır bir blog hiç olmamıştır, olmaz da

sen bu kadar net olduğun için seni severim :)

Neden yazmaya başladın? :

Anne olmadan önce tüp bebekle tedavi maceramı anlatan notlar alıyordum, sonra bunları bloğa dönüştürdüm. Anne olunca çocuklu hayatı, çocuk büyüyünce hem kadın hem ebeveyn olarak yaşadığım hayattan sevdiklerim, tavsiye etmek istediklerim ve günlük notlarımı eklemeye devam ettim.

Blogun sana ne getirdi: tüp bebek tedavisi için umut arayan insanlar, çocuklarıyla ve kendileriyle bir araya geldiğim pek çok candan anne, yeni arkadaşlar, blogger olarak tanıştığım markalar, Fikirdenk.com u kuracak kadar farkındalık kazandırdı.

demek ki sadece blog değilmiş ;)

Senin hakkında bilmediğimiz küçük bir sır paylaşır mısın : Haberci rüyalar görüyorum zaman zaman. Hem mutlu hem tatsız olayları anlatan

vay... bu çok havalı

Sosyal Medya hesaplarım:

Twitter: @senabrn

Instagram : @senabrn

Merci Beaucoup Sena !!!!

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article