Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Une maman à Istanbul  by Özge

İstanbul'da bir annenin kahkahları ve gözyaşları

Çantanda ne var? Gingers Bazaar

Evet arkadaşlar uzun bir süre sonra tekrar başlıyoruz.

#çantandanevar

Bugün Sinem'i tanıyalım..

Giydiranne.com'un ve boncuk Bade'nin annesi .Ben o minoşa bayılıyorum ve bizim petitbeurre biraz kızıl oldu için ginger diye seviyorum (burada yazar süt hormonlaryılave uykuzluk ile savaştı için küçük kızı hemen aklına geldi devam edebiliriz)

Aslında ilk önce resmini instagrama koymuştu ve ben bebek bez derken ancak paylaşabiliyorum çaktırmayın...

Sinem'i Yani Gingers'ı yaniii Giydiranney Tanıyalım

Sinem'in Çantası

Sinem'in Çantası

Çantanda ne var?

Çoook uzun zaman önceydi,sevgili @mamanistanbul sormuştu #çantandanevar diye! Ben onun için bir post hazırlayamamıştım bir türlü ama sürekli (çantanda ne var?)diye hatırlatmalar yapıyordum kendime.Az önce tam çanta değişimi yapacakken tekrar geldi aklıma sonunda yaptım.Bu soruyla vedalaşabilirim artık 🙋😂 Çantamda ne yok ki? 🙈 Bade ve benim için kitap (benimki arabada uyuma ihtimaline karşı) muhakkak not defteri ve kalem,çizim yaparsam belki diye çizim defterim ve kalemlerim (kalpli kalem kutusunda) Gözlük kabım,diş fırçam ve anahtarlar ✌🎈 #badeninkütüphanesinden

Kitaplara bayıdım..ve diş fırçası olayına

Blogum nedir ve ne değildir

İki Blogum iç içe aslında www.giydiranne.com (Annelik deneyimlerimi paylaşıyorum ve bebek-çocuk stili üerine yazıyorum.

Diğeri de yaklaşık 6 senedir sahip olduğum kişisel yazılarımve önerilerim olduğu bir blog. http://gingersbazaar.blogspot.com.tr

Neden yazmaya başladın?

Sosyal çevremden neyi ve nereden aldığım, kullandığım aksesuarlardan nerde ne yediğim içtiğime pek çok soru alırdım. Biir blog açıp bütün bunları paylaşacağım bir alan yaratmak istedim.

Bence iyi ettin !

Blogun sana ne getirdi?

Bol bol araştırma yapmaya yöneltti. Güncel olmamı, anı farklı açılaran yaşamamı sağladı. Önceden kahve içip kalktığım sadece kahveye ya da sohbete odaklandığım mekanlrı daha farklı gözlemleye başladım. Bir ürün alırken sadece kendi kişisel ihtiyaçlarıma karşılık vermesinden ziyade önerime açık insanlar içinde incelemeye başladım.Neyi nerede bulurum değil ne nerde bulunu'a yöneldim

Senin hakkında bilmediğimiz küçük bir sır paylaşır mısın?

Aslında pe gizemli bir insan değilim kartlarım açıktır genelde. Bir sırrım yok :))

Bu cevabı kesinlikle kabul etmiyorum :D yani krtalrın açık için demiyorum mutlaka bilmedim birşey vardır ;) Süper flamenko yapabiliyorsundur belki?

Sosyal Medya hesaplarım:

instagram gingersbazaarblog

Mail: gingersbazaar@gmail.com

Kocman teşekkürler ve beni unutmadın için tekrar teşekkür etmek istiyorum

Merci

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article