Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Une maman à Istanbul  by Özge

İstanbul'da bir annenin kahkahları ve gözyaşları

Çantanda ne var? Geb-be Pınar

Merhaba,

Bugün #cantandanevar için konuğumuz süper ebe - Geb-be Pınar - Pınar Mallı

Bence bu kadın ebe olmakla en doğru kararı almış o kadar pozitif ve sempatik ki insan hemen güveniyor.

Ata'nın doğumunda (doktorumu ne kadar sevsem de ki #petitbeuure için de aynı doktorum olacak doğumda Ebe başka ) çok tatlı harika bir ebem vardı. Bana cesaret verdi şefkat anladı dinledi nazımı çekti... tekrar teşekkürler

Gelelim Geb-be Pınar'ımıza kendisini şöyle tanıtıyor sitesinde:

Bir kadın, şimdi bir hamile, bir eş, bir abla, bir dost, 5 Mayıs Dünya Ebeler Günü'de doğan Ebe, Aktif Doğum eğiticisi, geb-be blog yazarı, genç bir kadın girişimci, hayata her haliyle gönül kapılarını açan bir hayalperest, kendi ayakları üstünde durmayı seven özgür ruh olan ben Pınar Mallı…
Bu nasıl bir düzen :)

Bu nasıl bir düzen :)

Çantanda ne var?

Bugün tam evden çıkıyordum ki Özge’nin “Çantan da ne var?” diyen sorusu kulaklarımı çınlattı, döktüm ben de hepsini…

  • Özellikle soğuk havalarda yürüyüşe bile çıkarken dudak ve el koruyucu! (Güvenlik şart)
  • Hamilelik dolayısıyla her an kıtlık ile karşılaşabilirim korkusu ile su ve çiğ kuruyemişlerim (benim yediklerimi görsen canavar mısın dersin)
  • Kitap her zaman vazgeçilmezim, işten eve dönerken bile yarım saat sahilde oturur okurum…
  • Kış güneşi diye bir şey var göz yoran o yüzden gözlük hep yanımda, cüzdan, anahtarlarım ve kartvizitliğim.
  • Mevsime göre değişiklik gösterse de her sonbahar severek kullandığım Ninna Richi kokum (Ben bu parfümü anne olmadan kullanıyordum ne güzel hatırlatın)

Kalem ve not defterim ve çeşitli el temizleme ürünlerim vardır ama bu sefer ki çanta boyutuna dışarıda ki aktivitelerim için de kendine yer bulamamış J

Ben kimim ?

İletişimin vazgeçilmezinin güler yüz olduğuna, gelişimin sürekliliğine inan, bir işi yaparken tez canlı, öğrenirken ve yazarken de bir o kadar heyecanlı, konuşurken samimi, dinlerken sabırlıyım… hayata her haliyle gönül kapılarını açan bir hayalperest, kendi ayakları üstünde durmayı seven, pozitif bakabilmeyi tercih eden ben Pınar Mallı… sosyal medya ismimle gebbepınar

Web sayfam: www.geb-be.com

Blogum nedir ve ne değildir iki kelimeyle tanıtın

Geb-be blog destek ve pozitif bakış açısıdır. Korku ve gerginlik yoktur.

Neden yazmaya başladın?

Çalışma hayatımda da gördüm ki; “şimdiki aklım olsaydı…, eğer bilseydim; benim doğumum daha faklı olurdu!” diye biten cümleler ve yeni annelerin doğum sonrası bebeğinin bakımında tecrübesizliğin getirdiği endişeler, “doğru mu yapıyorum, ya canı acırsa, neden sürekli ağlıyor” gibi soru ve sorunlar, beni “bir ebe olarak ne yapabilirim” diye düşünmeye ve daha çok çalışmaya itti. Iki yıl önce Geb-be’yi hamile okulumu kurdum sonrasında ise ihtiyacı olan daha çok kadına-aileye ulaşabilmek yazarak, paylaşarak, telefonlarınıza, bilgisayarlarınıza, her nerede ne yapıyorsanız sizin hayatınıza misafir olmaya karar verdim J

Odağı kadın olan aile olan hamilelik olan doğum olan emzirme bebek bakımı olan yazılar ve katıldığım organizayonların izlenimlerini yazıyorum. Şimdi ise gebbepınar hamile günlüklerim ile zenginleşti ve benim hayatımın da arkadaşı oldu

Ne mutlu bize...haberin yok ama ben sana bir milyon soru soracağım :)

Blogun sana ne getirdi

Mutluluk… Kalbi bir birinden güzel insanlar…

O zaman sen bunu başardın bence

Senin hakkında bilmediğimiz küçük bir sır paylaşır mısın

17 yaşında üniversiteye başladım. Yılbaşı eğlencesine yaşım tutmadığı için arkadaşımın kimliği ile gittim, pişman değilim

Ha ha bunu çok sevdim bak

Sosyal Medya hesaplarım:
https://twitter.com/MalliPnar

http://instagram.com/gebbepinar


Merci beaucoup !! Not olarak da ebe Fransızca'da Sage-femme (uslu kadın)

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article