Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Une maman à Istanbul  by Özge

İstanbul'da bir annenin kahkahları ve gözyaşları

Dudaklarım kadife gibi

 veya nerdeyse diyelim...

 

Beni tanıyan bilir. Dudaklarım zımpara gibi olur. Hem kuru hep kuru. Neyse bunu çözmeye çalışıyorum. Sorun başka yerdenmiş. 

Bu durumda da ruj süremiyordum veya sürdüm zaman dudaklarım çok kötü oluyordu. Çok aradım en güzel antialerjen ruju.

 

Ve nihayet buldum:

 

La Roche Posay'nin Novali Duo

 

LPAP0017_big.png

 

 

Alerjen ciltler için yapılmış ve bana yaradı. O kadar mutluyum ki anlatamam :) 

 

Renk çeşitleri var

 

Herkese tavsiye ederim sadece benim gibi hassas ciltler için değil.

 

Güle güle kullanın. 

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article