Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Une maman à Istanbul  by Özge

İstanbul'da bir annenin kahkahları ve gözyaşları

Çantanda ne var? Annetavşan

Bugün #çantandanevar için sevgili Elif'i  AnneTavşan olarak tanıyoruz onu. (ben Tavşan anne demeyi tercih ediyorum :D )

 

İtiraf edeyim daha henüz fiziken tanışmadık ama sık sık mesajlaşırız. 

Instagramını çok sevdim öyle takip emeye başadım. Çok fazla tanımıyoru ama bunu söylemem lazım disipilinine hayranım. 

Resimlerde hayat felsefesi yazıları hepsi temiz ve dedim gibi disiplinli :) maalesef yapamadığım şeyler bunlar.

organik, şekersiz ve doğal tarifler dolu bir blog Instagram hesabı da tüyolar var bir bakın derim

 

 

Resim süper elerine sağlık çok güzel

 

Çantanda ne var? Annetavşan

Çantanda ne var:

Ruhsat, anahtarlar, not defterim, kalemim, cuzdanim cantamin demirbasidir.

İs arkadaslarim sag olsun her gun bebegimize hediye aliyorlar bu sebeple bu aralar cantamda surekli degisim karti var:)

Kulaklik! Hem bebegimize muzik dinletmek hem arabada trafigin gobeginde rahat rahat arkadaslarimla telefonla konusabilmek icin mutlaka yanimdadir.

Normalde gozlerim 1 miyop ve lens kullaniyorun ama hamileligim boyunca lens kullanmadim. Bu sebeple araba kullanirken, toplantilara girerken net gorebilmek icin gozluklerimi takiyorum.

Ameliyat ben oldum kurtuldum

Ben hep ve sadece bogazlarimdan hasta olurum. Bu yuzden yaz-kis şal takarim. Hamilelik donemimde iyice dikkat etmeye basladim. Şalımı unuttugum icin eve geri dondugumu bilirim.

Calistigim ve maillerime surekli bakmam gerektigi icin ipad ve iphone um hep yanimda... Onlarin da malum sarj sikintisi cok. Sarjim olmadan evden cikmam.

Su! Bana herkes Hipopotam der:) Cunku fazla su icerim. Susuz kalma dusuncesiyle bile inanilmaz stres olurum. Cantamda, arabamda yanimda her an su olmalidir.

Hicbir kozmetik kullanmiyorum bu yuzdne cantamda kozmetik bulunmaz. Sadece senelerdir yuzume Evian spray sıkarım ve Evian hep yanimdadir. Bunaldikca pıslıyorum:)))

Ve Sinomarin! 1 senedir duzenli olarak her gun 3-4 kez kullanirim. Bu sayede uzun zaman kullandigim alerji ilaclarimla vedalastim...

Blogun adı


Elele dergisinin resmi internet sitesi www.elele.com.tr de Anne Tavsan hamilelik gunlugu yaziyorum.

Yakin zamanda www.annetavsan.com u da aktif hale getirecegim.

 

Blogum nedir ve ne değildir


Blogum benim Online Not Defterimdir. Ozgurce ne istersem yaziyorum. Paylasmadan, kendime ve bebegimize sakladigim cok yazim da var. Bloguna Organik ve dogal urunleri arastirip yaziyorum.

 

Blogum klasik, kitabi bilgilerle ilerleyen bir hamilelik gunlugu blogu degildir. Ayrıca benim blogum, hesaplarim biraz gizli. Ben her seyi ortada olan bloggerlar kadar cesur degilim. Sosyal medyayi o kadar cok sevmiyorum. Neden mi? Herkesin her şeyi ortada! Ben bunu asla yapamam. Sayfamda 1 saatini geçiren hiç tanımadığım bir insanın, kocamın isminden, çocuklarıma, çocuğumun okulundan, doktorlarıma, annemin ismine, babamın ismine, aile mesleklerimize vs. ulaşmasını ASLA istemem! Ben biraz gizlilikten yanayım. Bu tarz ulu orta şeylerin çirkin insanların eline geçtiği zaman çok kötü şeylere sebep olabileceğine inanıyorum.

'All human beings have three lives: public, private, and secret.' — Gabriel García Márque

Ben blogumda sadece halka acik olan hayatimi paylasiyorum.

 

Doğru diyorsun ama benim için mesela insan kendini kaptırıyor demek istiyorum. Veya ego için like almak veya güzel yorum almak kendini iyi hissetirbilir

 

Neden yazmaya başladın?

Evimizin icinde bebek konusmalari basladigi gun yazmaya karar verdim. Sadece bebegimiz icin, ona anı kalmasi icin yazmaya basladim, yaziyorum. Simdiden 1000e yakin yazim taslaklar kisminda birikti. Daha sonra bunlari kitap gibi bastirtip sadece aileme dagitmayi dusunuyorum. Ayrica yazmak bana hep iyi gelir, yazmayi seviyorum.

 

Blogun sana ne getirdi

Blogum oncelikle bebegime dunyaya gelmeden once annesi ve babasinin neler yasadigini anlatiyor... Bunu bilmek beni inanilmaz mutlu ediyor. ( Sahsen ben, kendimin dunyaya gelmeden once annemin ve babamin nasil bir hayati oldugunu daha somut olarak bilmek, okumak isterdim... )

Blogumun yazmaya basladiktan sonra fark ettigim getirisi; blog sayesinde cok guzel kadinlarla tanistim! ( Senin gibi Ozge! )

Canım benim bu kısım herkesin ortak noktası yani ben değil ! güzel insanlarla tanışmak.

 

Tabii ki hepimizin cocukluk, universite vs. dostlarimiz var ama insan ayni zaman diliminde, ayni tecrubeleri yasadigi insanlari kendine o senelerdir tanidigi insanlardan daha yakin gorebiliyormus ogrendim...


Ayrica, Blogum bir çok ön yargımı benden goturdu, artik insanlarin neden blog yazdigini daha iyi anliyorum.

Blogum sayesinde daha cok arastirma yapiyorum ve okuyorum.

 

Senin hakkında bilmediğimiz küçük bir sır paylaşır mısın

 

1999 depreminden beri her gece basimda mutlaka su ile yatarim. Suyum olmazsa uyumam.

 

'Allah korusun ' anlaminda kulak cekilir ya... Ben kulagimi mutlaka 3x3 kere cekerim 3x3 kere basima vururum:))) Nedenini bilmiyorummm:)))

 

bizde telsiz vardır mesela

 

Sosyal medya hesaplarım


Twitter hesabim var ama kullanmiyorum cunku Twitter i sevmiyorum.

Ben Twitteri şikayet etmek için kullanıyorum :D

 

AnneTavsan @ Instagram, Twitter Pinterest, Etsy

Merci beucoup!!!!!

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article