Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Une maman à Istanbul  by Özge

İstanbul'da bir annenin kahkahları ve gözyaşları

Hazırlıklar başladı

Shopping for Baby Stuff (image from 19twentythree.com)

Shopping for Baby Stuff (image from 19twentythree.com)

Artık yavaş yavaş hazırlanmam lazım galiba... 33 haftalık olduk

Oda hazır olmazsa bile (zaten ilk haftalar yanımda yatacak) yine de dolabını hazırlamam gerekiyor. Ata'nın eski kıyafetleri + yeni alınanları yıkayıp ütülemem lazım ama akşamları kanepede uzanmak daha keyifli geliyor...nedense

Eksikleri tamamlamam lazım. İkinci çocuk için çok eksik yok aslında daha çok kozmetik kısmı

Pişik kremi bez anne için meme ucu kremi süt poşetleri benim için gelcelik vs vs

Hatırlıyorum Ata için çok uzun bir liste vermişti bir mağaza. Şaşırmıştık Ozan ile hata askerlikte de böyle bir liste verdiler bize diyordu gülmüştük ama bilmiyorduk. Ben hepsini almak istiyordum. Hepsini almadım ama Düşününce İstanbul'da yaşıyorum köy değil bir eksik olsaydı hemen alabilirdik neden acele ettik bilmiyorum...acemilik galiba

Şimdi listeleri güncelliyorum

Sizce ne gerekliydi ne gereksizdi?

Birde Bebek şekeri Kapı süsü gibi süsler düşünüyorum ben Ata için hiç birşey yapmamıştım. Misafirlere İsviçre çikolatası ikram etmiştim zaten hastaneden kalmadım ben gece bile kalmamıştım hemen çıkmıştım.

Bu sefer özendim diyebiliriz galiba daha çok şey yapmak istiyorum

Tavsiyelerinizi bekliyorum

#petitbeurreiscoming

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article