Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Une maman à Istanbul  by Özge

İstanbul'da bir annenin kahkahları ve gözyaşları

20 hafta - Yarıladık bile

Herşey iyi ve güzel gittiğini düşündüğümüzde bir gebellik 40 hafta sürüyor ve bu durumda ben yolu yarıladım oluyorum...#petitbeurre ne zaman gelir bilmiyorum ama Ata 40. haftada doğmuştu. Aslında tam gününde doğdu..isviçre saati çocuk dakik.

 

Bu hafta detaylı detaylı ultrason kontrolümüz vardı. Kendi doktorum bizi bir perinataloga gönderdi. Fakat çok şanslıyım ki amcam radyolog ve bu konuda uzman hata Bursa'nın en iyi radyologu diyebilirim (abartamadan) Bursa'dan beni okuyoırsanız kesinlikle sizi Dr İsmail Şeker'i tavsiye ediyorum.  

İnsan merak ediyor ve korkuyor tabii, herşey yolunda olsun ama ben biraz deliyim galiba çünkü bunlara da cinsiuyuetini ekledim gerçekten kız mı diye :) neyse ki sonuç kız .Detaylı ultrason esnasında  doktorumuz kızın her bir organını tek tek inceledi, gösterdi. İç organları, kolları, bacakları, elleri, ayakları, parmakları, ağzı, burnu hatta göz merceğine kadar anlattı. Her şey yolunda. 

 

Bendeki değişiklikler...karnım epeyce büyüdü tam bir basketbol topuna benziyorum..iştahım da açıldı (çaktırmadan diyeceğim ama herkes biliyor bizim evde M&M's yiyorum...avuç avuç) Kilomu sormayın bilmek istemiyorum. 

Kafamızda planlar odaları değiştireceğiz erken olsa bile düşünüyorum eski eşyaları eski oyuncaklar eski kıyafetleri .Ata'ya yeni oda vereceğiz onun eskileri minik kıza (Böyle yazarken de çok acımasız oluyor :) bu ara Ata o kadar mutlu ki. Her sabah karnımı öpüyor her gece iyi geceler diyor..bazen eğliyorum "Anneee karnını ezme" diyor...ben de hemen duygulanıyorum umarım hep böyle olurlar...ben ve kardeşim gibi 

 

Bu haftalık bu kadar mutlu kalın 

 

 

20 hafta - Yarıladık bile
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article